کد خبر 544697
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: رسول خادم قهرمان ملی ماست و امتحان خود را پس داده و برای فدراسیون کشتی آبروی خود را وسط گذاشته است.

به گزارش مشرق، بهرام مشتاقی درباره نامه رسول خادم به رئیس جمهور گفت: کشتی‌گیران بلند طبع هستند که صرفا به دنبال مسائل مالی باشند، اما توقع حمایت از متولی اصلی ورزش، حق مسلم آنهاست.

وی افزود: متأسفانه برخی از نامه رسول خادم به روحانی، ریاست محترم جمهوری برداشت‌های نادرستی می‌کنند. خادم که بارها خود را در میادین ورزشی، سیاسی و اجتماعی ثابت کرده، آبرویش را وسط گذاشته است و اگر درخواستی این چنینی دارد باید بدانیم که واقعا احساس خطر می‌کند.

مشتاقی با بیان اینکه کل بودجه‌ای که از وزارت ورزش و جوانان به کشتی داده می‌شود 15 درصد هزینه‌هایی که در کشتی می‌شود، نیست گفت: باید حرف رسول خادم را تأیید کنم که این هزینه‌ها، با دست خالی و با گرو گذاشتن آبروی مدیران، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ملی‌شان تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی کشتی افتخار آفرینی می‌کند و حمید سوریان در آغوش مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد و ایشان پیام تبریک می‌فرستند، برای جامعه کشتی بسیار باعث افتخار است و وقتی پرچم ایران عزیز بالاتر از تمامی پرچم‌های کشورهای دنیا قرار می‌گیرد دل 80 میلیون ایرانی شاد می‌شود و این کار کمی نیست.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: از گفته‌های رسول خادم نباید برداشت بد کرد که کشتی‌گیران به دنبال منافع مالی خود هستند، بلکه باید بگویم آنها نیاز به توجه دارند؛ مثلا به عنوان مثال پوتین، رئیس جمهور روسیه در اردوی تیم‌های کشتی و جودو حضور پیدا می‌کند و حتی دستور ساخت یک مرکز مجهز و بسیار پیشرفته برای تیم‌های روسیه را صادر می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر باید بگویم که تمام گفته‌های رسول خادم از سر دلسوزی برای افتخار آفرینی جوانان این مملکت است و مطمئنا کسانی که اهداف دیگری برای این نامه مطرح می‌کنند با ورزش آشنا نیستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس